HBI Bedrijfswageninrichters

Automotive

HBI Bedrijfwageninrichters

Hoe HBI hun merkzichtbaarheid drastisch verhoogde en structureel meer leads genereert met een aanpak die werkt.

P1100645
Wie, wat, waarom

De uitdaging

HBI is specialist in bedrijfswageninrichtingen. Ze leveren topkwaliteit maatwerk – maar online bleef dat onderbelicht. Hun content haalde niet het niveau dat ze zelf leveren, en hun merk kwam digitaal nog niet van de grond.

De vraag: hoe zetten we HBI steviger in de markt met betere content, hogere zichtbaarheid en een systeem dat werkt?

Wat we samen hebben gebouwd

De aanpak

Fase 1

Strategie

  • Merkpropositie aangescherpt richting de pijnpunten van hun klanten

  • Volledige roadmap op basis van het Skillable Scaling Framework

  • Demand generation-marketingstrategie i.p.v. traditionele leadgeneratie

Fase 2

Systeem

  • Nieuwe website ontwikkeld (zowel in 2020 als recent geüpdatet)

Fase 3

Marketing

  • Contentstrategie uitgerold (inclusief casevideo’s)

  • Inzet van meerdere kanalen: LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube

Wat er veranderde

Het resultaat

✔ Structurele groei in zichtbaarheid én autoriteit binnen de sector
✔ Hogere kwaliteit leads via de vernieuwde site
✔ Meer consistentie in marketing, zonder afhankelijkheid van losse acties
✔ Interne rust: marketing loopt, zodat het team kan focussen op klantwerk

“Skillable heeft ons echt geholpen om marketing te benaderen zoals wij werken: gestructureerd, professioneel en met oog voor kwaliteit. Sindsdien krijgen we zichtbaar meer tractie online en het mooie is: het voelt nog steeds als ons.”

- Ben van Haare
Salesmanager HBI
Je bent één stap verwijderd van grip op groei

Plan je groeigesprek

150 bedrijven gingen je voor